Arbetsintervjun

Posted on Updated on

ImageNu hoppas jag verkligen att det går bra. Det känns dessvärre som att jag hade kunnat gjort bättre ifrån mig, men men det var väl min nervositet som slog igenom. Jag hoppas bara att det inte syntes allt för mycket. Försökte verkligen att hålla mig lugn och inte babbla på alldeles för mycket. Ush ush. Jag babblar verkligen när jag är nervös. Och det är någonting som jag verkligen behöver jobba på. Jag ska börja använda mig av änglarnas hjälp och meditation för att slippa den största nervositeten inför möten, arbetsintervjuer och så vidare.

Oh gudinna vad jag hoppas att jag verkligen få det här jobbet, eller rättare sagt att jag är en av dem som får ett jobb, för att det var flera som skulle anställas.

Jag var verkligen mig själv men ibland så verka det som om det inte riktigt räcker för att man ska vara ett alternativ. Detta stämmer väl inte riktigt på samhall eftersom de verkligen försöker att anpassa sig efter de som söker jobben men det går inte liksom inte hela vägen. Jag ska bara hålla alla tummar jag kan för att detta ska gå i hamn.

Leave a Reply

