Hitta på nåt roligt!

Posted on

image

Frågan är bara vad?????

Idag är jag både sysslolös, rastlös och nervös. Vet inte alls varken vart jag har mig själv, vad jag ska göra och framför allt vad framtiden ger! Och det är det som är det jobbiga! Ush o fy.

Jag hatar när jag inte vet vad som sker. Fan blir så nervös för de.

Så just därför så drog jag ett kort åt mig själv. O gissa vad jag fick upp. Jo kortet play som ger mig rådet att släppa jobbet för en stund o ha roligt. Men frågan är; vad ska jag hitta på?

Annat än att jag ska ut o gå med gubben min. Hihi vem vet jag kanske retas med honom en stund. Vem vet ;).

Leave a Reply

